Aktualności

Społeczna Szkoła Podstawowa nr 9 STO
ul. Wiolinowa 6 (dzielnica Ursynów)
02-785 Warszawa

Warszawa: „Mistrz tabliczki mnożenia” - wyniki

2017/02/28

9 lutego 2017 roku w Szkole Podstawowej nr 9 STO w Warszawie odbył się finał Międzyszkolnego Konkursu Matematycznego „Mistrz tabliczki mnożenia”. Brało w nim udział aż 50 uczniów klas czwartych z ursynowskich szkół. 

więcej

Kiermasz świąteczny w SP nr 9 STO w Warszawie

2016/12/21

14 grudnia w szkole Podstawowej nr 9 STO w Warszawie odbył się świąteczny kiermasz charytatywny. Zorganizowany został po to, aby razem z świąteczną gwiazdką pojawiły się uśmiechy na buziach dwóch wyjątkowych chłopców: półtorarocznego Krzysia i sześcioletniego Maćka. Krzyś jest chory na EB – pęcherzowe oddzielanie naskórka. Maciek jest chory na autyzm. Dochód z kiermaszu postanowiliśmy przeznaczyć na leczenie i rehabilitację chłopców.

więcej

Warszawa: świąteczny konkurs na Wiolinowej

2015/12/29

W czwartek 17 grudnia, w Szkole Podstawowej nr 9 STO w Warszawie, gościliśmy znakomitych gości. O godz. 14.00 rozpoczęła się gala wręczenia nagród i pamiątkowych dyplomów dla uczestników III Dzielnicowego Konkursu „Choinka tradycją malowana”.

więcej

Warszawa: Edukacja po angielsku przy Wiolinowej

2015/11/06

Języka angielskiego uczą się dziś wszyscy od najmłodszych lat. Jednak szkoła podstawowa przy Wiolinowej poszła o krok dalej – dzieci nie tylko uczą się języka, ale po angielsku uczą się też innych przedmiotów.

więcej

Warszawa: 4c w TVN-ie

2014/12/22

W niedzielę, 14 grudnia, dzieci z klasy 4c, wraz z rodzicami i młodszym rodzeństwem, gościły w studiu nagraniowym „Dzień Dobry TVN”. Dzieci zostały zaproszone do telewizji, by wspólnie przystrajać drzewko bożonarodzeniowe.

więcej

Warszawa: W Szkole Podstawowej nr 9 STO nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej realizują innowacyjny program „ROD” Ruch – Odkrywanie – Działanie

2014/12/05

ROD to program innowacyjny przeznaczony dla uczniów pierwszego etapu kształcenia, ma za zadanie wspieranie realizacji programu obowiązkowego i jest jego rozszerzeniem. Został podzielony na trzy działy: „Uczenie przez ruch”, „Uczenie przez odkrywanie” i „Uczenie przez działanie”, które wynikają z naturalnego rozwoju ruchowego i intelektualnego dziecka, a co za tym idzie – jego potrzeb i możliwości.

więcej