Aktualności

Szkoła Podstawowa nr 9 STO
ul. Wiolinowa 6 (dzielnica Ursynów)
02-785 Warszawa

27.09.2017

Warszawa: KidSpeak w „Dziewiątce”

Od 18 do 22 września 2017 r. Szkoła Podstawowa nr 9 STO w Warszawie po raz kolejny wzięła udział w projekcie KidSpeak. Tym razem gościli u nas Medea z Gruzji i Mohammad z Jordanii. Oboje są wolontariuszami z organizacji studenckiej AIESEC.
Czytaj dalej

21.12.2016

Kiermasz świąteczny w SP nr 9 STO w Warszawie

14 grudnia w szkole Podstawowej nr 9 STO w Warszawie odbył się świąteczny kiermasz charytatywny. Zorganizowany został po to, aby razem z świąteczną gwiazdką pojawiły się uśmiechy na buziach dwóch wyjątkowych chłopców: półtorarocznego Krzysia i sześcioletniego Maćka. Krzyś jest chory na EB – pęcherzowe oddzielanie naskórka. Maciek jest chory na autyzm. Dochód z kiermaszu postanowiliśmy przeznaczyć na leczenie i rehabilitację chłopców.
Czytaj dalej

29.12.2015

Warszawa: świąteczny konkurs na Wiolinowej

W czwartek 17 grudnia, w Szkole Podstawowej nr 9 STO w Warszawie, gościliśmy znakomitych gości. O godz. 14.00 rozpoczęła się gala wręczenia nagród i pamiątkowych dyplomów dla uczestników III Dzielnicowego Konkursu „Choinka tradycją malowana”.
Czytaj dalej

06.11.2015

Warszawa: Edukacja po angielsku przy Wiolinowej

Języka angielskiego uczą się dziś wszyscy od najmłodszych lat. Jednak szkoła podstawowa przy Wiolinowej poszła o krok dalej – dzieci nie tylko uczą się języka, ale po angielsku uczą się też innych przedmiotów.
Czytaj dalej

22.12.2014

Warszawa: 4c w TVN-ie

W niedzielę, 14 grudnia, dzieci z klasy 4c, wraz z rodzicami i młodszym rodzeństwem, gościły w studiu nagraniowym „Dzień Dobry TVN”. Dzieci zostały zaproszone do telewizji, by wspólnie przystrajać drzewko bożonarodzeniowe.
Czytaj dalej

05.12.2014

Warszawa: W Szkole Podstawowej nr 9 STO nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej realizują innowacyjny program „ROD” Ruch – Odkrywanie – Działanie

ROD to program innowacyjny przeznaczony dla uczniów pierwszego etapu kształcenia, ma za zadanie wspieranie realizacji programu obowiązkowego i jest jego rozszerzeniem. Został podzielony na trzy działy: „Uczenie przez ruch”, „Uczenie przez odkrywanie” i „Uczenie przez działanie”, które wynikają z naturalnego rozwoju ruchowego i intelektualnego dziecka, a co za tym idzie – jego potrzeb i możliwości.
Czytaj dalej